4 Ağustos 2014 Pazartesi

Hortum dehşetinden yeni görüntüler


Hortumu gözleyen amatörler tarafından çekilen görüntülerde hortumun çıkmasından sonra Haliç te yer değiştirmesi bu sırada da suları havalandırması görülüyor. TEKNEYE YÖNELİP İÇİNE ALDI Hortum denizde bulunan tekneye yöneliyor ve onu içine alıyor, sürüklüyor, yönünü değiştiriyor. Bu sırada kaydı yapanlar olan biteni heyecanla izliyor ve kendi arasında konuşuyor. Cep telefonu kamerasının kaydı sıradışı olayın başından itibaren kesintisiz sürüyor, ta ki hortum kaydı yapanların bulunduğu binaya yönelmesine kadar. SON ANA KADAR KAYITTAN ÇIKMADILAR Odada bulunanlar yine kayıttan vazgeçmiyor ama artık hortumu değil kendi paniklerini kaydediyor cep telefonu kamerası. Eşine ender rastlanır, sıra dışı hava olayını profesyonel dikkatiyle takip edenler, hortum ancak burunlarının dibine geldikten sonra bulundukları odayı terk ediyor. Kaynak: DHA
http://haber.rehberalem.com/hortum-dehsetinden-yeni-goruntuler.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder